امیررضا جهادی در گفت‌وگو با فارس: تمام تجهیزات نیروی هوایی و هوانیروز ارتش در اوج آمادگی دفاعی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش:: فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان با بیان اینکه تجهیزات نیروی هوایی و هوانیروز ارتش در اوج آمادگی است گفت: یگان‌های توپخانه و قرارگاه پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه هم در بالاترین وضعیت آمادگی رزمی قرار دارند.

امیر رضا جهادی فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به آمادگی ارتش در مقابله با تهدیدها، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در راستای منویات فرماندهی معظم کل قوا نسبت به حرکت رو به جلو در توسعه علمی پیشگام بوده و امروز کافی است این نکته را بگوییم که ما در آماده‌ترین وضعیت ممکن قرار داریم.

امیر جهادی ادامه داد:‌ تمام تجهیزات ما چه در نیروی هوایی و چه در هوانیروز ضمن بهینه شدن و به روز شدن در اوج آمادگی دفاعی قرار دارد.

وی گفت: یگان‌های توپخانه و قرارگاه پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه در بالاترین وضعیت آمادگی رزمی قرار دارند و آماده اجرای مأموریت‌های محوله از سوی سلسله‌ مراتب فرماندهی هستند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در اصفهان، با بیان اینکه تحریم‌ها در حال حاضر ما را در رده خودکفایی قرار داده است، گفت:‌ دفاع مقدس ما را آب‌دیده کرد. این تحریم‌ها تجربه اول ما نبود‌ ما در طول دفاع مقدس در تحریم قرار داشتیم همانگونه که از نظر مواضع دفاعی توانستیم خودکفا باشیم،‌ در شرایط کنونی هم ما تحریم‌ها را ناکام خواهیم گذاشت.

امیر جهادی ادامه داد: دانشمندان نظامی ما در حال حاضر مشغول تولید، خلاقیت و ابتکار در عرصه‌‌های دفاعی و نظامی هستند؛ تمام تجهیزات ما بهینه شده است و از هر نظر آمادگی دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی را داریم.

فرمانده مرکز آموزش توپخانه شهید صیاد شیرازی اصفهان، با بیان اینکه مرکز آموزش توپخانه این افتخار را دارد که توانسته دگرگونی‌‌های زیادی را در بحث آموزش‌های نوین ایجادکند،‌ گفت: از نظر تاکتیکی‌و‌ تکنیکی ضمن ارائه پیشنهاد به رده بالا و تدوین آیین‌نامه، توانسته ایم افسران و درجه‌داران کارآزموده را جهت انجام مأموریت‌در یگان‌های توپخانه ارتش جمهوری اسلامی در همه نیروهای چهارگانه پرورش دهیم.

امیر جهادی افزود: مرکز آموزش توپخانه شهید صیاد شیرازی به سایر نیروهای مسلح هم مشغول آموزش است به طوری که برای عزیزانمان در سپاه پاسداران شرایطی فراهم شده که این عزیزان هم در این مرکز آموزش‌های توپخانه را گذران کنند.

وی گفت: تعاملات فرهنگی خوبی بین ارتش و سپاه وجود دارد و ما در حال حاضر نیز در حال تبادل این تعاملات هستیم.

فرمانده ارشد ارتش در منطقه اصفهان، با اشاره به دیدار اخیرش با خانواده شهدا، ‌گفت: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا روزهای پنجشنبه هر هفته اکیپ‌هایی به منطقه اعزام می‌شوند تا ضمن شناسایی خانواده معظم شهدا و مشکلات آنها در جهت تکریم این عزیزان اقدام نمایند.

امیر جهادی گفت: بنده هم با بعضی از این تیم‌ها همراه می‌شوم که اخیراً این افتخار را داشتم تا به منطقه اطراف شهرضا بخش دهاقان و روستای پوده و قهه اعزام شویم و از خانواده 4 شهید ارتش جمهوری اسلامی بازدید کنیم.

وی در‌ پایان‌گفت: در ادامه این دیدارها با والده شهید بهرام دهقان برادر وزیر دفاع در روستای پوده از توابع شهرستان دهاقان اصفهان نیز دیداری داشتیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا